07 september 2010

Vad är det som händer?

Provade klänningen i lördags..gick inte..har tydligen lagt på mig 6 cm runt midjan sedan jag provade den sist.. men på vågen har jag bara gått upp 1 kg..fattar ingenting!

Plötsligt sug på dill chips! men måste leva riktigt sunt i 5 veckor! Crap! Kan man gå ner 6 cm på 5 veckor? Eller åtminstonde 3 cm...

Har surfat runt lite och tydligen kan man samla på sig 1 kg vatten som skulle motsvara 4-6 cm runt midjan..men om det är vatten och därmed "lätt" att bli av med tänk om de kommer tillbaks dagen innan bröllopet! Samtidigt börjar jag fundera om vi kan ha försökt att snurra ihop klänningen fel..ska jag behöva leta fram en ny klänning och när ska jag ta beslutet att det här inte kommer att gå? Mina vänner har nästan övertygat mig att jag antagligen är gravid fast det är fysiskt omöjligt..försöker hitta div anledningar så jag slipper komma fram till att jag är fet...fortfarande sugen på dillchips

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar