28 september 2010

Tisdag

Idag har jag tagit ett stort steg, jag har bytt tandläkare. Nu slipper jag åka 90 min (180 om man räknar ToR!) nu blir det bara 7 min i bil för ett besök, väldigt praktiskt om du frågar mig : )
Och resultatet..inte så bra, en gammal lagning börjar ge upp så den måste bytas ut suck


Taket på stugan går framåt och vi har nu inspekterat. Det ser bra ut men jag tror inte det hinner bli klart innan bröllopet men det betyder ju bara att han får vänta på sina pengar så det gör ju inte oss så mycket : )


Hösten har verkligen kommit till Gårdskär så vi passa på att ta en promis och kolla på havet, eller iaf minibåtshamnen. Löven har fina färger även om det är en vecka för tidigt för min smak, det är ju först nästa vecka det ska vara sånt här väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar