06 september 2010

Skördemarknad

Jag och mamma tog bilen för att gå på skördemarknad på Siggesta gård på Värmdö. På vägen dit körde vi vilse och hamnade på Gustavsbergs porslinsoutlet som en liten trevlig bonus. Jag och M har tänkt åka dit för att shoppa temuggar till stugan men det gjorde nog inte så mycket att vi inte kom iväg för nu har jag kommit fram till att det inte alls var Gustavsbergs utan Rörstrand vi ville ha : )


Väl på Siggesta fick vi en väldigt god fika med hembakat bröd. Jag vet inte om det var första året de hade sin Skördemarknad och därför inte riktigt fått allt på plats, men jag hade förväntat mig lite mer att titta på. Innan vi åkte hem tog jag en lott i hopp om att vinna en fin fårfäll men istället vann jag en hink potatis, inte fy skam det heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar