23 september 2010

Tick-tack-tick-tack..

Jag kan verkligen inte förstå att bröllopet är om 2 veckor! Vart har tiden tagit vägen?


Planeringsmässigt så är vi nog ganska i tid, mest fix och trix kvar med placeringskort osv. Ja, så är det ju det där lilla kruxet med att komma i klänningen. Jag var förbi Bröllopskällaren (där klänningen är köpt) igår för att köpa en sjal eftersom jag lagt ideén om bolero på hyllan. Sjalen kostade 600 kr, gissningsvis är råvarupriset på organsa är samma som för saffran... men den kommer bli väldigt fin till klänningen... kanske inte så varm dvs såvida den inte kommer i direktkontakt med ett tänt ljus.. men varför vara förnuftig på sin bröllopsdag, det skulle ju bara vara tråkigt och för den delen blir man ju varm av champagne ; )

Jag passade iaf på att kolla om de hade en stl större kvar av min klänning men den var naturligtvis helt slutsåld. Jag tänkte att jag ska prova min klänning på lördag och se hur mycket som nu fattas, efter det är det bara att lägga upp strategin för bridal boot kamp de sista 2 veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar