09 september 2010

Nyttig dag


Känner mig duktig idag! Vi hade vår afterwork på belgobaren (som är kända för sina 200sorter av belgisk öl) men för min del blev det Loka citron och Cola Light medans mina kollegor provade sig igenom sortimentet.

Även middagen blev så nyttig den kunde bli med Halstrad gösfilé serverad med färskpotatissallad. Och för att ta det ett steg längre bytte jag ut färskpotatissalladen till vanlig färskpotatis!

När de andra drog vidare till publicist klubben ursäktade jag mig, (orkade inte en enda droppe vatten till).
Magen känns ovanligt tom när den varken fått nötkött eller pasta men så får de bli för fröken Michelin  ; )

1 kommentar:

  1. Vore jag dig skulle jag dessutom skippa den där sockerfria skiten Cola light. Den fuckar bara upp hela ämnesomsättningen. Jag tycker faktiskt lite synd om dig som inte fick dricka en god öl... kram!

    SvaraRadera