07 mars 2011

Så var katten ute ur väskan som man bruka säga ; )

Idag var första dagen på jobbet efter semestern och efter lunch skickade jag ut ett mail..

Hej
Så var jag då tillbaka efter en skön semester.
Sol, bad och massa god mat, men för en gångs skull kan jag skylla min fina kalaskula på något helt annat... eller iaf delar av den ; )
Japp, här väntas besök från Storken om sisodär 6 månder.

För er som ev. haft intern vadslagning hur lång tid det skulle ta efter bröllopet kan jag meddela att vinnare är den som satsat på september ; )
(Förutsatt att storken inte nyligen bytt logistik program till SAP.. då lär leveransen bli försenad hehe.)
De var allt från mig denna gång.
Mvh
Mrs W

Rektionerna lät inte vänta på sig, det var allt från förvånade utrop till en djup suck från min chef. Det visade sig att en annan av mina kollegor i fredags berättat att hon var gravid med leverans bara ett par veckor efter mig.

Det bästa med att ha berättat för alla är att nu kan man gå och puta med magen hur mycket man vill utan att försöka dölja det, riktigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar