25 mars 2011

Nyttig lunch?

Som gravid ska man tänka extra på vad man äter eller som barnmorskan sa till mig; man ska äta lika nyttigt som man alltid bör göra... Grönsaker till maten, inget koffein, inget socker och fisk flera gånger i veckan..bara det att "alltid nyttigt" inte riktigt infunnit sig i mitt liv tidigare.
Att äta nyttig lunch på jobbet är inte så lätt som man kan tro, flera av resturangerna serverar ingen sallad alls till maten men idag är jag riktigt nöjd över mitt val:

Wokad kyckling med cashewnötter.

Igår hade jag och min kompis L biokväll. Och självklart måste man ha biogodis så där sprack ideén om socker fria vardagar : )
Vi såg "Min låtsas fru" med Adam Sandler och Jennifer Aniston. En lättsam komedi som jag kan rekommendera till de som inte vill se seriösa filmer med seriös humör : )

Adam spelar plastkirurgen Danny som hittat sin drömkvinna i unga och snygga Palmer (Brooklyn Decker) men han råkar på något underligt vis ljuga massor för henne om sitt liv och han tvingas be sin assistent Katherine (Jennifer) och hennes 2 barn att spela hans fru som han i lögnen ska skilja sig ifrån. Japp, precis sådär komplicerat är det. 
Värt att notera är att i en scen står både Brooklyn (som är 23 år och har varit med i "Sports Illustrated Swimsuit Edition") och Jennifer (42 år) i bikini bredvid varandra och Jennifer är tokigt mycke snyggare än Brooklyn! Heja Jennifer!!!

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig/trevlig biotjej kväll! det gör vi om snart igen med massor av godis och skratt :)

    SvaraRadera