31 januari 2012

Tjejkväll

Så jag har längtat och igår var det dags för min första tjejmiddag på evigheter. Upp piffad (såklart) med
 min nya topp, nya stövlar och mina favorit smycken..
Halsbandet jag fick på vår ett års bröllopsdag och
Thomas Sabo armbandet.
Vi hade bokat bord på Storstad men det var en lugn kväll där så bokning hade vi kunnat hoppat över. Av de 6 personer som var där, så var en vår vän "lång gurkan" som jag inte träffat sedan vårt bröllop så det blev som en glad extra bonus : )
Jag åt biff minute och drack ett glas Monti garbi Ripasso, ett av mina absolut favorit viner. Köttet var väldigt bra tillagat.
Och till efterrätt tryffel, den vita tillsammans med jordgubben var de godaste jag ätit på länge!

Det blev verkligen en toppenkväll och när jag kom hem berättade jag varje liten detalj i en rasande fart för M så jag tror tillslut att hans öron glödde hehe. Jag somnade nöjd och mätt kl 23.00 brevid min redan sovande bäbis.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig kväll! Superfint klädd och god mat i trevligt sällskap - förstår att det var succé! :-) kram Kat

    SvaraRadera