05 januari 2012

Träning

Men träningsväskan packad med mina fin nya träningskläder jag fick av M i julklapp, gav jag mig idag iväg till gymmet för första gången på ett år.

Jag hade kollat med SATS Sollentuna att det skulle gå bra att träna en gång på prov innan jag köpte kort, vad de missade att säga var att de stänger kl 18. När jag klev innanför dörren så sa tjejen i kassan att det är någon religiös högtid så de stänger tidigare.
Jag blir så himla irriterad över att ett gym följer religioner och antagligen är inte mina hormoner heller i form ännu för jag höll på att börja gråta av besvikelse där, mitt i lobyn på gymmet!

Jag hann iaf köra ca 4 maskiner innan tiden var ute och jag fick veta priset att träna där.. 850 kr i inskrivnings/medlemsavgift och sedan 500kr i månaden...kanske ska kolla Friskis och Svettis också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar