02 januari 2012

Ny byrå

Jag sitter och tittar på nätet efter en ny byrå till sovrummet. Vi har idag en malm i ek som inte alls passar in och om jag får säga det själv, har väldigt osexig design. Den tänkte vi flytta ner till källaren för att förvaring av mössor och vantar.
Så vi behöver åter igen en ny möbel..

Vi har ett lite gammaldags sovrum eller som en kompis sa "Lexington inspirerat". Jag har därför funderat på en klassisk design i vitt men M tror att det blir för mycket vitt och vill hellre bryta av med färg. I morn blir det nog en sväng ut och titta i butiker.
Här är alternativen;

1 kommentar:

  1. Personligen gillar jag Malm skarpt; den sväljer massor och dess släta framsida skapar möjligheter - t ex går den ju att tapetsera! I ett Lexingtoninspirerat sovrum skulle jag dock kanske välja Birkeland, som ju ändå går mer i den stilen.. :-) Ska bli spännande att se vad ni väljer! kram Kat

    SvaraRadera