31 augusti 2011

Dagens shopping

Idag tog jag bussen till Stinsen. Det här är i mitt tycke ett centrum med en bra mix av butiker med några lite "ovanligare" som tex Panduro, Löplabbet och en bra lampaffär.
Enda negativa är väl att cervera och Big baby ligger utanför centrum huset på lite för långt gångavstånd.

Jag köpte bla ett fotoalbum till mitt tänkta bröllopscollage på Granit och till de en bra silverpenna att skriva med på svart papper.
Fotoalbum 33x31 cm pris 149kr, penna 19 kr (och pennvässare 19kr)

Det jag var mest nöjd av en amningsbh från Change. Inte nog med att jag fick 20% rabatt, den såg riktigt trevlig ut (inte så tantig som de brukar vara) och framför allt den fanns i storlekar upp till 75i!

Florence, ord pris 470kr
Big Baby blev det efter lite funderande en Baby Björn miracel, bärsele. Vi hade först tänkt köpa Active varianten (jag tyckte inte skillnad direkt motsvarade den hundring som miracel kosta extra) men så gick M in med veto och bestämde oss för den ändå : )
Baby Björn må vara dyra men de har ett högt andrahandsvärd så stor del av kostnaden blir liksom bara en deposition tills du använt den klart.
Baby Björn miracel ca pris 1295kr

1 kommentar:

  1. Superbra investering! Babybjörnen räddar ryggen och gör att du kan ha händerna fria till annat! BH:n såg riktigt snygg ut! //Kat

    SvaraRadera