09 augusti 2011

Bridesmaids

Man ska passa på att gå på bio innan babyn kommer säger "dom"  så då är det bara att följa det rådet.. Idag blir det biokväll med komedin Bridesmaids med en av mina "bridesmaides" : )


Kristen Wiig, en av tv-showen ”Saturday night lives” stora stjärnor har skrivit manuset och spelar huvudrollen. Paul Feig, mannen bakom amerikanska The Office, har regisserat. Produktionen står Judd Apatow för, han har senast gjort ”The 40 Year Old Virgin” och ”På smällen”. Du börjar inse vad filmen går ut på eller hur ; )
Göteborgs postens recensent skriver "är vad Sex and the city kunde ha varit om serien hade skapats 2011" och ger den som många andra tidningar 4 poäng av 5.

Jag gillar generellt tjejfilmer/bröllopsfilmer och började inte helt oväntat tänka på mitt eget bröllop. Det album vi fick från fotografen var ganska stelt och man vill ju minnas själva festen också. Jag har därför en fundering på att göra ett bröllopsalbum på min semester med både roliga bilder och de texter jag skrev på bloggen både från planeringstadiet och fram till bröllopsresan.
Tänkte även lägga in tal och sånt men jag väntar fortfarande på ett speciellt tal som jag gärna vill ha med (om du inte förstår hinten pappa så är det dig det gäller..) hehe

Vi får se om det bara blir en såndär sak man säger att man ska göra eller om det faktiskt blir av!
Jag hittade de här fina bilderna på mig och min biodate från mitt bröllop, det var tider det! Känns som minst 2 år sedan fast det bara var 10 månader sedan, 9 okt 2010.

Fina flickor spiller inte cosmo på klänningen så då måste man luta sig fram när man dricker ; )

2 kommentarer:

  1. Jätte rolig film värd att se, tack för igår gumman!
    hehe vilka cosmo drinking babes ;) Kram/L

    SvaraRadera
  2. Ni är sååå snygga!! //Kat

    SvaraRadera