17 augusti 2011

Myspys


Det sköna i att gå hemma när man är tjock, är att man kan gå i vilka kläder som helst, ingen som bryr sig om du har samma kläder flera dagar i rad tex. Att bara ha kläder som inte sitter åt, helt utan sömmar som sitter i vägen och skaver dvs massor av strech och inget figursytt, bara mys helt enkelt!

Men som de säger om "du är vad du äter" (som bevis har jag äntligen metamorferat till en falukorv hehe) precis så är det med kläder, du mår som du klär dig.
Och helt ärligt saknar jag möjligheten att känna mig "klädd", det sitter en hel del pondus i kläderna. Och även om jag inte tvivlar på att jag kan "härska" i myskläder så saknar jag ändå min Tiger kavaj och vad jag mer saknar är mina ringar... Gå här barfota med magen i vädret uschan i mej : )

1 kommentar:

  1. ..fast du är skitsnygg o superfräsch ändå!! kram! Kat

    SvaraRadera