08 augusti 2011

5 veckor kvar

Inte mycket bloggat i helgen.. Jag låg mest på sängen och försökte roa mig med att läsa och spela spel på iPaden i förhoppning av att mina fötter skulle återgå i normal form inför ytterligare en arbetsvecka. Efter 48 tim i horisontellt läge, fötterna högt och med en kylklamp för att kyla ner dem var reusltatet helt obefintligt..suck.

Men nu är det bara 7 arbetsdagar kvar och alla dagliga rutin uppgifter har jag redan lämnat ifrån mig så jag är glad ändå : )

Idag började dessutom v 36 dvs 5 veckor kvar till due date. Mamma berätta att hon gick nästan 2 veckor över med mig. Det betyder inte mycket i sig, jag är helt inställd på att babyn inte kommer i tid, vem i min släkt har någonsin passat tiden?
Däremot vore det en kul grej för faderskapet om vi går 2 veckor över tiden, det skulle nämligen betyda att M får sin dotter på samma datum som sin tvillingbror fick sin första dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar