17 april 2011

Visning


Idag har vi haft visning på vår lägenhet. Efter visningen satt vi på balkongen i solen och myste. Det var då jag började inse att vi kommer inte bo kvar här om 3 månader!

Visst ska de bli kul att flytta till radhuset men det känns ändå tråkig att lämna vår fina 3a. Jag tror jag mest kommer sakna den stadskänsla som finns i Råsunda men även vårt rymliga kök (och då framför allt våra fina vitvaror)..

Under veckan jag varit sjuk har jag legat med datorn i sängen och försökt sätta ihop ett nytt fint kök till radhuset via IKEAS kökshjälpen. Det är mycket svårare än jag trodde att få plats med allt och hur jag än trixar så får jag inte ihop det. Jag ska göra nåt försök till sen blir de till att åka ut till IKEA Barkarby och hoppas att IKEAS köksproffs kan se någon lösning som jag inte sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar