07 april 2011

Jag är så arg..

På banker som tar 6,5 procent ränta på handpenningslånet

På att det helt plötsligt finns en hel drös 3or i området till salu som riskerar att dra ner priset på våran.

På hantverkaren som lämna massa skit på tomten i stugan som helt kommer förstöra gräset eftersom vi inte har tid att åka dit och ta bort det.

På att det inte finns fler helger i april.

På folk som säger "Gud va´ stor du är redan! Är du säker att det bara är en?"

På min garderob som är het tom på kläder i min storlek

På att alla dagar är så fullbokade att jag inte hinner in till stan för att köpa nya kläder och skor

På att alla möten med mäklare, banker, besiktningsmän, barnmorskor mfl måste ske på arbetstid så jag måste jobba ikapp på kvällarna.

På skrivaren på jobbet som är så seg så jag måste jobba till halv åtta idag.

På att jag glömt koden på passerkortet så jag inte kommer ut från jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar