02 augusti 2010

Inte roligt längre..

Efter förra måndagens elavbrott och den här morgonens stopp i tunnelbanan så börjar jag misstänka att någon försöker säga åt mig att inte jobba på måndagar. Ganska många har nu kommit tillbaks till jobbet så sommar lugnet är borta... Nu ösregnar det utanför fönstert, vill inte, vill inte jobba!

Igår fick jag meddelande att de skor jag beställt på bröllopet kanske inte kommer att levereras pga sjukdom. Så förutom konditor och florist har nu skomakaren blivit sjuk! Verkar vara många utarbetade människor i bröllopsbranchen.
Jag har skrivit en lista på allt som är kvar att ordna på bröllopet, den blev ca 45 punkter lång. Och med tanke på att de punkter jag redan bockat av helt plötsligt blir totalt oplanerat så kommer denna lista ta en evighet..67 dagar kvar

Alla detaljer kring stugan, bröllopet och jobbet har fått mig att längta efter den 10 okt vid 19.00 då jag kan slänga mig på sängen på Waldorf Astoria och bara slappna av!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar