23 augusti 2010

Massage

I går var jag på Sturebadet Haga. Jag fick en 80 min massage av M när jag fyllde år som det nu var dags att lösa in. Jag har aldrig varit på haga förut. Jämföra man anläggningen med det "riktiga" sturebadet blir man besviken men har man inte varit inne i stan så kan man bli nöjd här : )
De har en jättetrevlig 8 kantig bastu, en liten pool och naturligtvis massage och gym.

Han som masserade mig var duktig men elak, han sa att min vänstra axel var helt förstörd och han frågade om jag nyss fött barn! Blev lite sur för jag tycker faktiskt att min vänstra axel är min bästa och den mest hela kroppsdelen. Kontentan av besöket är att jag idag har ont överallt och känner mig blåslagen. Och ont i min värld betyder att det antagligen gjorde nytta så jag är riktigt nöjd...ja, förutom att jag försöker tänka ut en gruvlig hämnd för gravid kommentaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar