26 augusti 2010

Den som väntar på något gott..

Nu har äntligen mina skor kommit! Det som skulle vara 4 veckors leverans blev slutligen 11 veckors leverans tid. Det här gott folk, är varför jag gör saker i så god tid!

Jag blev inte 100% nöjd, de är alldelens för ljust blåa och de kanske inte är fullt så festliga som jag hoppas (kan iofs bero på klackhöjden 3,5 cm är inte så snyggt i sig). Samtidigt så har jag tittat i varje skoaffär jag gått förbi i sommar och vill man inte ha 10 cm klack så finns det faktiskt inte någon annan sko under 1100kr som jag vill ha till klänningen! Så för 450kr är jag ....60% nöjd.

Lästen på skon är ganska mjuk och bredden är bra tilltagen så jag tror att jag kan få in ett par ”party feet” så jag tror de blir behagliga att gå i.

Nästa helg ska min mamma komma på besök och vi ska ha en riktig tjejdag med provning av bröllopsklänningen och då ska jag även testa skorna till : )


På bild ser de faktiskt riktigt bra ut : )

1 kommentar:

  1. Snygga prinsessskor de kommer passa perfekt till klänningen. /Linda

    SvaraRadera