03 augusti 2010

Skoshopping

Förra året hade jag ett par favoritstövlar som jag som jag totalt använt sönder, tyvärr har företaget som tillverkar dem ändrat modell inför hösten och tagit bort alla fina detaljer. Men eftersom den årliga
jakten efter stövlar som passar över mina lätt "oversized" vader inte är något jag ser fram emot så bestämde jag mig ändå för att lägga en beställning på den nya modellen.
När jag ändå var inte på hemsidan för att beställa passade jag på att glutta på de andra stövlarna och jag hitta ett par supersnygga stövlar med låg klack, så jag betällde 2 par : )

20 timmar senare anlände stövlarna med bud (fortfarande lätt chockad över den snabba leveransen!) och dom passade perfekt!
Stövlarna kommer från http://www.duoboots.com/ och går att beställa med olika vidder för vaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar