04 februari 2012

Del 1 Soo far, so good

Som alla andra (?) så bänkade vi oss framför melodifestivalen.

Jag vet inte hur de tänker när de bjuder in Torsten Flink, visst jag tycke han gjorde ett ganska bra jobb men man kan inte säga annat än att killen är i risigt skick. Hur vill vi representera Sverige utåt? Men kan vi har en dömd hustrumisshandlare i landslaget så varför inte Torsten i Europa, om han kommer igenom tullen till Azerbajdzjan vill säga ;)
Nästa oväntade "artist" ser vi i deltävling nr3 Björn Ranelid.

Ja, att döma av första deltävlingen så ser det ut att bli en spännande tävling i år! Jag blev riktigt överraskad över att båda mina "favoriter" gick vidare!
Jag tror Dead by april har en riktig chans att vinna hela rasket om vi skickar dem till Europa finalen och Lorens låt kommer det dansas till på alla klubbar ett bra tag framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar