14 september 2011

Rapport dag 40+2

Hepp, inget barn idag heller men underbart väder! Ser att räknaren som ska räkna ner dagar till babyn kommer står på en dag kvar..vet den något jag inte vet? : )
Idag kom sista fakturan från hantverkaren så nu är det kapitlet helt avslutat och vi har tom några kronor kvar på kontot, skönt att inte vara helt på ruinens brant!

M, blev tillsagd på jobbet att åka hem och ta hand om sin gravida fru hehe så han var hemma redan halv fyra. Eftersom det solen skiner ville jag gärna ta en promenad och titta på alla fina hus i området.
Energinivån varierar väldiga från dag till dag så jag vågar inte gå på några längre turer själv eftersom jag inte riktigt vet om jag ska orka hem igen..

När vi var på väg ut så hörde vi från skogsvägen vid huset -"har de blivit nåt barn ännu?" vi kunde de inte riktigt lokalisera rösten så det kom ett ytterligare -"har de blivit nåt barn ännu?" då såg vi vår granne tvärs över titta fram bakom en buske. Hon var påväg ut med hundarna men när hon hörde våra röste var hon tvungen att vända tillbaka och fråga. Det hon inte vet om livet på vår gata är antagligen inte värt att veta : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar