09 september 2011

Go morgon!

Klockan är 5
Ingen bebbe den här natten heller.. men kl 10 kommer våra nya persienner ser fram emot att bli av med de gamla trasiga!

Jag ligger och läser andras bloggar. M ligger bara och sover, han är generellt riktigt osocial mellan 4-7 har jag märkt ;)

Laila Bagge har haft frågestund på sin blogg men vill fortfarande inte avslöja sitt due date. Hon skev dock häromdan att hon var höggravid och det betyder ju max en månad kvar så kanske springer på henne på Danderyd :)

Pernilla har köpt 2 nya höst skor, den tjejen skulle sätta i halsen om hon såg min fattiga sko hylla! Just nu består den av rosa flip flops och silvriga ballerinas.
När jag kommer ur min gravid koma så ska jag ta en rejäl översyn av min garderob och börja om från början. Tänka mer i hela outfits, tror jag.

För er som undrar om väder inför helgen så låter mina fötter hälsa att det är högtryck på gång.

Bye for now, S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar