11 juni 2011

Tagit visakortet på en motionsrunda..

Jag gick till Hemtex för att hämta ut min hemliga födelsedagspresent som visade sig vara:


Servetter kan man ju altid göra av med : ) Sen var det lika bra att få lite annan shopping gjord..


På tisdag avslöjas årets sommarpratare på radio och i år tänker jag höra på minst en iaf och då behöver man en radio.. Köpte den här fina till stugan på Clas Ohlson


Jag lyckades även pricka av lite på den sjukt långa listan på allt som behövs för en baby (japp det finns färdiga listor man kan ladda ner på nätet). Här är länken till Vi föräldrars lista


Koftan och den mönstrade bodyn kommer från Lindex som just nu har 20% rabatt på alla barnkläder!


Visst är jeansen härliga! med blöja i kommer de bli riktiga baggy jeans : ) de kommer från Kappahl. Jag försöker hålla kläderna så könsneutrala som möjligt, läkaren kan ju ha sett fel..

1 kommentar:

  1. Åh, jag blir nästan tårögd av att se att min lilla adept har blivit en fulfjädrad shoppare!! :-) kram K

    SvaraRadera