21 juni 2011

Nytt golv

Usch vilken morgon. Istället för att få gå på toa (vilket jag behövde) så var jag tvungen att ta beslut per telefon om vilket golv byggaren skulle köpa eftersom det vi valt var tillfälligt slut.
Det fanns ett annat golv, som också var slipbart men med kvistar och bilden han skickade var verkligen dålig men vad skulle jag göra vi vill ju ha ett golv, så det var ju bara att säga ja.


När det samtalet var slut var jag jättesen och missade helt att det är fint väder det var ute och klädde på mig som i går, varmt och vattentätt, så när jag väl kom till jobbet var jag svettig, uttorkad, sen och riktigt orolig att golvet kommer se för jävligt ut..

Jag googlade upp fabrikörens bild på golet och där såg det något bättre ut, så nu är det bara att hålla tummarna att det blir ok.
Svensktillverkad, lackad ekparkett i 3-stav med clicksystem.
Slipyta 4 mm, omslipningsbart 3-4 gånger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar