09 juni 2011

Pirates of Caribbean

Ikväll är det biodags, jag och 2 tjejer från jobbet ska se senaste Pirates filmen. Det gäller att passa på med kvällsaktiviteter nu innan pyret kommer! Intressant om koncepter håller för en fjärde film, eller.. det får man ju hoppas, eftersom jag hört att de redan håller på med den femte..


Jag hade en kul dröm i går natt, jag drömde att jag vaknade och frågade M om han hade varit uppe och tagit hand om lillan eftersom jag hade sovit hela natten igenom, med det hade han inte, så jag gick och kollade till henne och hon satt som vi lämnat henne i bilbarnstolen (under bordet) och drog glatt i den nylonstrumpa som vi bundit fast i handtaget ovanför henne som i stället för en mobil.
Hmm undrar vad det kan betyda : )

Bilbarnstolen utan nylonstrumpa : )

En liten kommentar efter att ha sett filmen:
Första pirates filmerna var lite av sagor tyckte jag, typ som första Harry Potter filmen. men den här fjärde filmen var det mycket mer action i tyckte jag. De som hade barn med sig fick ägna största tiden att hålla för ögonen på dem (den är från 11år men det var några i 6 årsåldern där).
2 tim och 19 min för en film är långt men det hände saker hela tiden så den blev inte "lång" utan underhöll hela filmen. Jag skulle nog sätta en 3a i betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar