17 mars 2010

Jag har hittat min Bröllopsklänning!

Idag smet jag från jobbet kl 4 för att hinna till Hornsgatan innan bröllopsbutikerna där stänger kl 18.
Jag började med Bröllopskällan på Hornsgatan 83. Döm om min förvåning när jag fann mig helt själv i butiken och jag fick fantastisk service, vilken otrolig skillnad från de galna lördagarna!

Jag tittade på klänningar med axelband och med halterneck när butiksbiträdet frågade om det gjorde något om hon föreslog en helt annan klänning. Självklart hade jag inte det, ta alltid råd av expert om du får chansen!

Och kvinnan plockar fram en axelbandslös klänning med snörning i ryggen från Aspera*. Efter hon hjälpt mig snörra ihop den kunde jag inte säga annat än att jag har hittat min bröllopsklänning!

Tyvärr hittar jag inte klänning på bild. Får lägga upp en bild efter den 9 oktober ; )

Klänningen liknar den här

*Aspera by Alicja Eklöw är ett svenskt märke som funnits i ca 15 år. Se mer på http://www.asperabride.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar