28 januari 2015

Weekend

Eftersom jag jobbar som barnskötare och vistas i hemmet 20-24 timmar per dygn och har så gjort i över ett halvår så är jag i behov av komma ut och se nåt annat och nu har min ledighetsansökan har blivit godkänd!
Nästa helg bär det av till London :)

Det blir resturang besök, fredagsmiddagen är bokad på four seasons italienska resturang Amaranto.


På lördagen får man väl "titta in" i en och annan butik trots att priserna är de samma som här kanske man kan göra ett fynd eller två ;)


På lördagkvällen ska jag för första gången gå på musikal i London. Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott...
Den hade premiär 12 januari på teatern The Playhouse, jag har inte tittat efter recensioner men biljetterna är köpta så spelar ingen roll ;)


Självklart är afternoon Tea in bokat på söndagen. Jag hittade den här bilden från hotellet The Athenaeum, vem kan motstå nåt sånt? Med en sittning på 2 timmar ska man väl hinna bli mätt hehe


Mycket mer än så här klarar väl inte AMEX-kortet av.. Kanske bara en titt på flygplatsens butiker, jamenar kidsen vill väl ha nån present när man kommer hem och pund fungerar ju bara i UK..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar