19 januari 2015

Täby

Efter att ha lämnat Olivia på dagis drog jag och Isa.. (eller kanske bättre med Bella?) till Täby centrum för att titta lite. Trots gratis parkering måste jag säga att det var en dyr utflykt.. Undrar vad det beror på haha


Det var 50% i många butiker och ett väldigt stort rea utbud så vi ska väl mer rikta in oss på att jag sparade in över 2000kr ;)

Det blev blusar från odd molly
Bälte från lexington
Och en tavla till Bellas rum


Tyvärr hittade jag inte vad jag letar efter. Jag vill ha en fyrarmad ljusstake i silver något åt Georg Jensen hållet men alltså med 4 ljus, 3 ljus kanske kan fungera men jag vill ha den i en lite "kaktus träd" format om du förstår va jag menar.

Det kanske slutar med att jag ger upp och köper fyra olika och ställer brevid varandra, ska leta lite till först :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar