29 januari 2015

Queen of discount

Vi blir galna av alla smulor som barnen producerar och att bära dammsugaren upp och ner från källaren efter varje måltid är slitigt så högen av smulor växer..

Handdammsugare har nu kommit upp i en kapacitet för att faktiskt vara ett bra alternativ till den vanliga dammsugaren. Jag har hittat en Electrolux zb5012 som har ett 25,2V litium batteri. Rekommenderat pris är 2490kr vilket är lite väl saftigt för en andra dammsugare.

På pricerunner har de jämfört priset hos 12 butiker och lägst pris har WhiteAway där den kostade 2090 kr med fri frakt. 
Här gäller det att inte sluta leta, de som har något högre pris kan mycket väl ha andra kampanjer som inte syns i prisjämförelsen.
Hos Trettio.se kostar den 2140kr med fri frakt men just idag (och i morgon) har de 20% på Electrolux produkter och där, har vi priset jag kan acceptera, 1711kr!
En timmes surfande tog ner priset 779kr.
Jag vet att man inte sparar när man handlar men jag ser i allafall till att hålla priset så lågt jag kan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar