07 augusti 2014

Brandrök, fasta och förkylning

Isabel har åkt på sin andra förkylning på 2 månader (!) Hon har svårt och andas och därför svårt att sova. När hon vaknade vid 05:30 kände vi att huset var fyllt med brandrök, som tur var får man väl säga, så var det doften från Sala och inte brand hos oss.
Det var bara att stänga alla fönster och dörrar vi har öppna för att få in luft och en timma senare när det började stört regna så försvann lukten nästan helt.

Idag var min andra faste dag och jag måste säga att den gått riktigt bra, visst jag kom inte ner till 500 men väl 664kcal. Det roliga är att jag inte varit hungrig!
Till middag åt jag Viktväktarnas heta nudelsoppa som faktiskt var god och det var en jätteportion. Kostade 15kr på Ica så den var lite lyxigt dyr om man ska köpan varje faste dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar