15 augusti 2014

Blä fredag

10 saker som gör det här till en skitdag;

Isabel är trött men varje gång jag lyckas få henne att somna så är det nåt ljud som väcker henne och hon börjar gallskrika igen.

Grannen renoverar fönster och firman tar de inte med till en verkstad utan står utanför på gatan och slippar dom

Föreningen har tagit in en gubbe som lagar stuprör och hängrännor. Han hamrar och slår oavbrutet.

Jag har huvudvärk för det är några som hamrar, slipar och gallskriker här..

Skulle kolla om kräftorna tinar som de ska och tog fram dom ur kylskåpet och fick kräftspad över hela golvet.

Mitt blodsocker sjönk kl 11:30, 13:30 lyckades jag få i mig mat...

TVn fungerar inte idag heller, 2 veckor nu utan förströelse. Vi vet ännu inte hur vi ska lösa problemet.

Allt som står på dagens agenda är sinnessjukt tråkigt, disken måste fixas, lakarna bytas, blommorna vattnas, maten handlas, beställa försäkring till Isabel, plocka undan allt som är på fel plats och som vanligt fånga dammråttor...

Tvättmaskinen läcker vatten så vi måste köpa ny men för att få in den måste vi demontera duschkabinen..

Och vi förlorade även denna gång budgivning på hus grrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar