29 oktober 2010

Vinst

Idag har jag vunnit en Computer Scuba Bag, det står att läsa:

Väskan är tillverkad i TPU500D som är ett vattentät och slitstarkt material som uppfyller kraven för
REACH som är en EU-förordning gällande kemikalier.
Låter ju himla bra, men behöver jag en sån här? och om jag behöver en skulla jag valt just det här utseendet?

Förra veckan fick jag ett stort badlakan med företagsloggan över hela..vad ska jag gör med den? Både hemma och i stugan har vi matchande handukar så där passar den inte in. Vi har ingen hund som ständigt behöver nya handukar att torka tassarna på. Sista alternativet är att skänka till nån insamling.. men vore det då inte bättre att företagen sonerade pengarna direkt eller min personliga favorit, ge mig något jag faktiskt vill ha! Mutter mutter de är hårt att leva i ett iland ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar