22 oktober 2010

Jag ser de snöar...

Just kommit innanför dörren från vår årliga höst kick off med jobbet. Det bleka ansiktet som mötte mig när jag titta mig i spegeln i morse bekräftar att jag börjar bli för gammal för att vara drottning på dansgolvet halva natten och sen kliva och vara pigg och effektiv i grupparbeten dagen därpå...men det får det vara värt!

Vi var denna gång på vildmarkshotellet vid Kolmården. Jag måste säga att jag aldrig fått så bra servis vid sånt här event som vi fick här och då har jag varit på en hel del konferenser!! Som team övning gick vi runt i djurparken och fotade djur och eftersom parken är stängd för säsongen så var vi helt ensamma med djuren. De riktiga savanndjuren var inte ute pga kylan men vi såg bla tigrar och delfiner och de är ju ändå de bästa djuren : )
Efter parken var det dags för bad. De har en stor spa avdelning med 2 bubbelpooler, 1 vanlig pool, en pool med jetstream, bastu och bar. Vi satt i bubbelbadet och srak kall öl och tittade ut på havsutsikten, det kan inte bli så mycket mer relaxed än så här. Och dansade vi i flera timmar på nattklubb som är öppen till kl 1. Jag rekomenderar det absolut!

I går kväll när första snön kom gick jag ut på verandan och tittade på de stora fluffiga flingorna som dalade ner, snö är verkligen supermysigt : )

Underbar utsikt från hotellrummet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar