17 maj 2015

180 knyck

Livet går i 180 just nu och jag längtat till mitten av juli när det äntligen lugnar ner sig i kalendern.
I torsdags skulle jag lura ut M till Vaxholm för en överraskningsfest med hans familj men Isabel vaknade 3 på natten med hög feber så det var bara att skicka iväg M och Olivia för en heldag av skoj medan jag fick vårda sjukt barn :(
Jag fick isf ett mms från Olivias första båttur och hon hade fantastiskt roligt.


I fredags var det så dags för bröllop som tur var kom expressleveransen från zalando med en perfekt klänning och snygga skor. Kanske inte så färggrant men de visade sig att ganska många på festen också gått med svart/ vitt :)


Det var längesedan jag hade så här höga klackar men skorna var otroligt sköna och jag dansade till 3 på natten och fick varken ont i fötter eller knän!
Vi hann lagom hem från bröllopet innan det var dags för M att åka till nästa överraskningsfest med sina vänner inne i stan medan jag blev hemma med barnen och taco lördag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar