02 augusti 2012

Ny höstjacka

När jag var i Falsterbo hittade jag en Lexington jacka och det var kärlek från första ögonkastet :)
Tyvärr fanns den bara kvar i små storlekar så när jag kom hem började jag söka på internet utan resultat. Jag hade helt glömt att vi har deras konceptbutik i Sollentuna, som sagt, minnet är inte var de brukade vara.

Butikstjejen hittade den sista medium på centrallagret som de kunde beställa hem men hon frågade allvarligt om jag verkligen ville ha den eftersom hon ogärna tog hem något som var på..rea(!), jag frågade försynt hur mycket rea det var, halva priset! Snacka om jackpot hehe

Nu är ju Lexington inte billigt även om det är halva priset men eftersom jag fick pengar när jag fyllde år så blev den min present.
Tack Mormor, Pappa och Liisa för den fina jackan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar