28 augusti 2012

Ett dåligt omen?

Usch det här är inte bra, med bara några dagar till att jag ska börja jobba känner jag hur det killar och sticker i halsen. Tror jag kan åkt på AC-sjukan, du vet när man har ACn på för mycket på rummet. Inte bra när man ska vara pigg och alert när man ska ta in mycket nytt!

I natt drömde jag dessutom mardrömmar om mitt nya jobb känns inte som den uppladdning jag hoppats på! Å andra sidan brukar jag aldrig drömma sann drömmar så det var nog bara nerver som spökade :)

På så vis var det lustigt att en rekryterare hörde av sig just idag och undrade om jag ville ha ett nytt jobb!
Jag tackade naturligtvis nej men lovade höra av mig om jag ångrar mig.
Alltid bra att ha fönstret öppet..bättre än ACn på iaf haha

Idag har jag försökt fotografera Olivia men hon gjorde fula miner så fort kameran kom fram.. Här är dagens bästa, från torget i Platanias där vi hänger efter middagen för att titta på folk.
Här händer det massor hundar som skäller, barn som leker, katter som äter köttben, säljare som försöker lura turister och en om annan norsk pensionär som kommer fram och gullar med Olivia. Lägg så till en Bacardi breezer på en parkbänk så har du en helkväll hehe

1 kommentar:

  1. Underbart ni ser ut att ha det!! kram Kat

    SvaraRadera