30 mars 2012

Aprilväder!

Jag tog bussen i snöblandatregn till Sollentuna C, gick där ifrån i strålande sol och blåhimmel. Samma sekund som jag satte nyckeln i låset började det regna... Med sån tur kanske jag ska köpa en lott också ;)

I Sollis tog jag och Olivia vår vanliga fredagsfika på Garden. Efter det gick vi upp till babyloungen där vi fick vara själva i lugn och ro medan Olivia åt. Sollentuna har den bästa babyhörnan jag sett!
Kista är bra men amningsrummet är på tok för litet.
Stinsens är ok men det luktar så illa att man inte vill gå in där.
Solnas.. Litet och trångt men helt ny, varför bygga en amningshörna om man inte ens försöker göra den ordentligt??

Samtidigt får man väl säga att det går framåt för några år sedan fanns det inte alls i köpcentrumen. Nu har de antagligen insett att de är vi som är hemma på heltiden är starka konsumenter som gillar lyx :)

Ooo nu snöar det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar