03 november 2011

Livet i babybubblan går sin gilla gång.

Det finns inte mycket att blogga om när man går hemma men här kommer ett nytt inlägg : )
Olivia och jag har nu satt lite rutiner för våra vardagar och i dem så ingår både en normal dusch för mig och att äta en lugn frukost medan jag läser morgontidningen och det innan klockan är 11 på förmiddagen :)

Den här veckan har det hänt 2 bra saker som förbättrat rutinen lite, Olivias öga har äntligen slutat rinna och vi har tagit bort nattmatningen. Nu får hon mat kl 23:15 och nästa gång vid 06 vilket är väldigt skönt även om jag vissa nätter fortfarande få gå upp och byta hennes blöja vid 3-4a tiden.

Jag önskar nu att få lite bättre kontroll på eftermiddagarna som just nu övervinns av lillans vilja att sitta i knät kontra mina försök att få i mig lunch innan kl 4 på efm och ta mig utanför dörren innan det blir mörkt..
Men jag hoppas inte allt för mycket för de kommande veckorna är det växtveckor enligt BVC och det ska tydligen innebära gnäll och fler matningar.. Jippi

1 kommentar:

  1. Go ungen där!! sån belåten bild. =) Ja försök att passa på att njuta den här tiden kommer aldig igen. Puss & Kram /L

    SvaraRadera