17 november 2011

Kära tomten...

Matkassen är årets julklapp och jag måste säga att det vore toppen att få, förutom ett litet problem, man måste själv laga maten!

Mina luncher har dock nåt sitt lågvatten märke, dagens lunch blev en gorbys pirog, så något måste göras.
Jag funderar på att sätta GI-boxen högst på min önskelista. GI-boxen är färdig lagade rätter som är nyttiga och de levereras direkt till dörren :)

Det är visserligen utformat som ett 4 veckors program med lunch och middag så det varar ju inte i evigheter men om man bara äter det till lunch så räcker det i 8 veckor...
Det kostar nästan som en ute lunch, 77 kr per måltid men fortfarande billigare än att hyra än kokerska som annars står högst på min lista just nu ; )

Läs mer på http://www.giboxen.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar