14 januari 2011

Beslutsångest

Vi har ett problem, ett problem som varje timme som går blir större..vi har ingen aning om vad vi ska äta ikväll!

När jag på lunchen frågade kollegorna vad de skulle servera i kväll svara samtliga TACOS. Och tacos är ju naturligtvis gott men det måste väl finnas något mer man kan äta en fredag?
När jag googlade på snabblagad fredagsmat så fick jag upp...TACOS. Äter vi bara Tacos på fredagar i Sverige?


Jag har kommit fram till fyra saker jag tycker skulle vara gott, fetaost, öl, tomater och vitlöksbröd. Det kanske räcker? Men eftersom både jag och M är stora i maten så saknas absolut någon slags kött/fågel/fisk ingrediens för att vi ska bli helt nöjda. Gaaahhh att det ska vara så svårt.

Snart blir det att ta hem färdigkomponerade matkassa så vi får lite variation och slipper denna eviga fråga "vad blir det till middag"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar