21 januari 2011

Äntligen fredag

Efter en seg vecka så var de då äntligen helg igen! Även om jag åt en trevlig middag med Bollnästjejen i onsdags så känns det som en ovanligt grå vecka. Kallt, halt och helt plötsligt MASSOR av jobb. När jag äntligen loggade ut idag hade redan 196 av mina 200 kollegor på plan 2 redan gått hem flera timmar innan.

Maken har åkt till stugan för att ha killkväll med sin bror. Vilket ger ett ypperligt tillfälle att hyra en riktig tjejfilm och krypa upp i soffan med en gigantisk påse godis : )

I kväll ska jag se "The backup plan" med Jennifer Loopes. Nu är bara frågan godis innan eller efter middagen ;)



I efterhand kan jag nu säga att jag blev lite besviken på filmen. Den hade lite för snabbhandlig (filmen hade behövt minst 15 min till för att hinna med alla moment) och lite för lite romantik för att mäta sig ned JLOs övriga filmer i samma kategori. Svaga 3 hjärtan av 5 blir det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar