16 juni 2010

Nu har storstädningen börjat..

Steg 1. Fotvård
Jag var till Workis Fotvård i Kista galleria för att prova på svensk fotvård, jag har tidigare bara fått pedikyr på utlandssemestrar. Det här var något helt annat! Hon hade som en tandläkarstol som gick att både höja och vinkla, kändes som att åka nyckelpigan på Gröna Lund : )

Snäll som jag är besparar jag er bilder på fötterna : )

Jag är väldigt nöjd med besöket i sin helhet, det var avslappnande med trevlig musik i bakgrunden, doftljus och fotmassage. Jag kan tycka att hon kunde tagit mer men samtidigt stackarn höll på i 45min. Det är nog att inse att få de här tossingarna i ordning krävs antagligen flera besök.

Workis Fotvård i Kista galleria, grundbehandling 350kr, telefon 076-710 23 29




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar