10 juni 2010

You can call me Manolo Blahnik...

Efter att letat skor till bröllopet i varenda affär så har jag nu vänt mig till nätbutikerna. Jag hittade en sida som heter http://matildasfest.dinstudio.se/ där du kan designa din egen sko eller iaf nästan. De har ett antal grundmodeller och sedan kan du välja klackhöjd, fotbredd och färg själv.

Här är två ex. på grundmodeller:

Du väljer klack höjd 2,5cm 3,75cm 5cm 6,25cm 7,5cm 8,75cm 10cm eller 12,5cm

Och sedan kan du välja bland ca 40 färger:

Jag valde en variant på den här skon med 3,75 cm klack och i ett ljusblått satin tyg.

Det kostar 450kr plus porto 60 kr och det är ca 4 veckors leveranstid. Det ska bli otroligt intressant att se resultatet! Jag lovar att återkomma med en recension : )

1 kommentar:

  1. Den ser supersöt ut! Spännande att höra din recension av dem :-). //K

    SvaraRadera