14 februari 2015

Alla hjärtans

PEftersom det inte bara är lördag utan även alla hjärtans så passade vi på att sova till 06:10...
Nu har vi en fantastisk heldag med trötta och griniga barn, tjoho!

Jag har iaf varit lite duktig och putat ner isen från taket med en skidstav från fönstret under. Nu slipper jag toppa dagen med att få en isklump i huvet :)


Ikväll tänkte jag göra en förätt med pilgrimsmusslor, nån söt röra typ ananas salsa (alt chutney) och en chilisås. Det känns som det skulle kunna vara gott men jag hittar inga recept på det, så om ingen annan gjort det tidigare kanske det inte är nån super idé?

De fina lila blommorna som jag hittade på city grossen luktar iaf gott... fast Olivia tycker såklart att de luktar äckligt men de skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar