21 september 2014

Rustad inför hösten

Läste att första snön kommit i Kiruna.. lite tidigt kan tyckas?
Jag har iaf rustat barnen inför kylan. Det är mycket lättare att köpa de dyra fina plaggen ny till Olivia när man vet att det finns någon som kan ärva dom :)

Olivia fick fina slitstarka skalbyxor att använda på dagis till vintern kommer.
Och en vinteroverall...

Båda i stl 104, polan och pyret har ganska stora storlekar och så jag räknar med att de ska räcka ända till våren.
Isabel fick en fin vindfleeceoverall
I stl 68 som är rejält stor nu men den fungerar lite som åkpåse, bra att linda in henne i :)
Alla tre plaggen fick jag 30% rabatt på dvs 750kr(!) vilket gör att de kom ner till samma pris som Kappahl.
När jag gick runt i täby centrum hittade jag även "skor" till Isabel så himla söta OCH praktiska när vi tex lämnar på dagis.

Ett danskt märke som heter Joha.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar