12 maj 2014

Turdag

I idag hittade jag en VVS kille på gatan och en timma senare var det läckande röret från diskmaskinen bytt!!
Jag vet inte hur det är i resten av landet men i Stockholm är det en STOR bedrift att hitta en hantverkare som inte bara kollar på jobbet utan dessutom kommer tillbaks efter att ha köpt det som behövs och utför det. Lägg utöver det till att det är ett litet entimmas jobb så är det mer troligt att vinna på Triss.



Min tur slutade inte där, jag och M pratade häromdagen om att vi inte fått en avstämning när vi scannat varor på Ica senaste halvåret. Eftersom vi bara storhandlar en gång i veckan så är det ganska irriterande att få en avstämning när man har 5 perfekt packade kassar fyllda.
Idag efter dagis ville Olivia köpa päron, vi köpte 3 st, och åkte på avstämning, ett otroligt flyt må jag säga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar