09 maj 2014

Sista dagen

Det kändes väldigt konstigt att gå hem från jobbet idag, varken M eller jag har förstått att vi ska få barn om ca 3 veckor!

Jag fick en fin blomma från jobbet när jag gick hem.

I morse blev det ett underligt BM möte som slutade med ett snabbt ultraljud!
Tydligen så ligger visserligen bebisen med huvudet nere men det är varken fixerat eller ruckbart som det ska. Därför ville BM dubbelkolla med ultraljud att hon känt rätt.
Det här är tydligen jättefarligt om vattnet plötsligt skulle gå, eftersom huvudet inte fungerat som propp är risken att navelsträngen följer med vattnet ut och det skulle kunna sluta i akut syrebrist för bebisen och det är därför VÄLDIGT viktigt att jag snabbt lägger mig på golvet och ringer aktuen..!
Utöver det var alla värden normala.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar