21 maj 2014

BM besök

Jag var några minuter tidig till kontrollen i morse så passade på att få i mig lite färska vitaminer.

När jag sen kom upp visade sig att hon bokat mig kl 8 och inte 9:30 men eftersom nästa person var sen fick jag komma in 10 min ändå. 
Magmåttet och babyns hjärtljud såg bra ut och mina tryck var som vanligt låga.

Jag bad henne om råd ang ryggmärgs bedövning.. Jag har inte ens tänkt på att man kanske får frågan, sist bestämde personalen det själva.. 
BM tyckte jag skulle strunta i det eftersom det gick så dåligt sist och att jag dessutom fick den när det bara var en timma kvar och allt jobb i stortsätt redan var gjort (ink 2 timmar med krystvärkar).

Vi får se vad som händer den här gången..

Jag passade på att slinka in på åhlens och köpa nya kuddar till soffan i stugan. 
        Kudde Rose 2 för 299kr

Med hem följde även stekt ris med kyckling, dags att börja kolhydrater ladda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar