26 februari 2014

Sjukförklarad..

I morse försökte jag vara med på familjefrukosten men jag bara hostade, ni vet sån hosta man har precis innan man kräks (men jag kräks inte). Helt omöjligt att äta samtidigt, Olivia klappar på mig då och då och frågar om jag har ont.
Stackarn undrar vad det är för fel. Det undrar jag också..
Jag har en ny rutin, vid halv 5 varje morgon går jag på toa och hostar lugnorna ur mig, det brukar väcka Olivia så att hon kommer och vill sova i stora sängen men inte i morse, hon måste vant sig med ljudet.
Det dumma i kråksången är att hon vill ligga nära mig som vanligt så med lite tur är hon snart sjuk igen.
Jag tycker de friska kan ta in på hotell nånstans så jag kan dö i fred, man ska inte flytta på den mobbade (förutsatt att man inte vill såklart). Fast nu när jag tänker efter skulle en svit på Grand fungera, mmm rumservice :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar